01-09-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor de webshop van Liefs Margreet
Lees over eerdere projecten. Hoe deze tot stand zijn gekomen, hoe ze zijn verlopen en wat het resultaat is geworden.
01-09-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor de webshop van Liefs Margreet
04-01-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het helpen van Metadidomi
06-04-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het ontwerpen van het nieuwe logo voor FJB Bouw
12-04-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor de ontwerpen van Quintus
14-06-2024
Een beschrijving van de proces van de website vernieuwing van JL Boomzorg
17-04-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het ontwerpen van een flyer en het maken van een website voor FixJeDevice
17-07-2024
Een beschrijving van het snelle proces voor het logo van Bijl Agri Service
19-02-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor de hulp bij Begrafenisverzorging Dorst
19-05-2023
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het ontwerpen van het logo voor Van Houdt Interieur en Montage
20-04-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces van de re-branding van VUUR!
21-09-2023
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het maken van de website voor De Zeeuwse Deur
26-12-2022
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het ontwerpen van een logo voor zijn bedrijf
29-01-2024
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor de website voor Gima
30-12-2023
Een beschrijving van de oorzaak, overleg en het proces voor het realiseren van de website voor Autorijschool Coach Tholen.
Wij hebben de klant altijd bovenaan ons lijstje. We willen een tevreden klant, is dit niet het geval? Dan gaan we door tot het eind om zo een mooi project tot stand te brengen.
We zorgen dat de bedrijven die we helpen zo goed mogelijk hun werk kunnen doorzetten. Wij doen ons werk, jij dan van jou.
Als we niet tevreden zijn over wat we gemaakt hebben dan belandt het in de prullenbak en beginnen we opnieuw. Ook als onze klant een idee heeft wat niet slim is, dan laten we ons horen en geven we tips en een oplossing.
"Door een persoonlijke, maar professionele communicatie kunnen we samen met de klant tot een prachtig project komen"
Ontdek hoe jij gaat groeien en meer klanten krijgt.